Returnering & ombytning

Sådan returnerer eller ombytter du:

Hvis du ønsker at ombytte, skal du blot lave en ny bestilling for at sikre, at du får den ønskede vare og størrelse, og returnere de varer, du ikke længere ønsker at beholde. For nem returnering, brug vores returportal.

 

-Besøg vores Returportal her

-Log ind med kundenummer//Ordrenummer og email

-Vælg hvilken vare du ønsker at returnere

-Vælg returmetode

-Bekræft dernæst dét ønskede valg

-Print returlabel

-Pak din vare forsvarligt ind 

-OBS: Skokassen skal være i samme stand som da du modtog varen

-Ellers bliver refundering ikke godkendt. 

-HUSK at vedlægge din ordrebekræftigelse eller følgeseddel i pakken

 

Det gør vi:

 

-Modtager og tjekker varen og emballagen
-Godkender din anmodning 

 

Hvis varen har fejl/mangler, så vil vi kontakte dig, og du kan ikke forvente at få det fulde købsbeløb retur.

Du kan forvente en ekspeditionstid på 2-3 hverdage, når pakken er modtaget på vores lager. Købsbeløbet for de returnerede produkter bliver overført til dit kreditkort efter 8-10 hverdage.

 

Varer skal returneres til følgende adresse:

 

SGL Contract & E-commerce Logistics A/S
C/O Cph. Shoes 
Transportcenter Alle 5-11
Danmark
7400 Herning

 

Bemærk: Vi modtager ikke pakker sendt med DAO eller COD (Cash on Delivery) eller lignende, og vi afhenter ikke pakker i pakkeshops etc.

 

Desværre, er der på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at afleverer pakker på vores kontor. Vores lager og kontor er ikke på samme adresse

 

Hvis du har spørgsmål så tøv ikke med at tage fat i Tina, så hjælper hun dig med det samme. Du kan fange os fra kl. 9–15 på alle hverdage.

 

Tlf.: +45 2020 0179
Kontakt os på e-mail